Як зробити повернення
Запити на обмін/повернення без заповненої заяви до розгляду не приймаються!
Заява про обмін/повернення товару належної якості
Заява про прийом товару на розгляд
Заява про прийом товару на ремонт
1. Повернення або обмін належного товару.
Повернення або обмін товару придбаного в welfare.ua здійснюється за правилами, регламентованими "Законом України про захист прав споживачів"
Щоб здійснити повернення Вам необхідно:
відправити нам електронного листа-заяву в довільній формі або Заяву про обмін/повернення товару належної якості
на backcallwf@gmail.com
Повернення та обмін товару здійснюється за рахунок покупця.
Відправити повернення на відділення «Нова Пошта» (м. Київ, вул. М.Василенка, 2, відділення №6).
Одержувач ФОП Шабодас Зоя Іванівна, ЕДРПОУ 2711314827, тел. 073-212-84-45
Зв'язатися з нами за телефоном: 098-608-41-41; 099-608-41-41; 073-608-41-41
2. Повернення грошей
Для повернення грошових коштів по оплаченому / передплаченому замовленню, який був скасований, відправте нам лист-заяву в довільній формі на backcallwf@gmail.com
У листі вкажіть:
- ПІБ (повністю)
- Номер Вашого замовлення
- Суму повернення
Повернення здійснюється протягом 14 календарних днів щовівторка та щочетверга після отримання повернення нашими співробітниками.
Для повернення на банківський рахунок необхідно вказати:
- ПІБ власника рахунку
- IBAN
- ІПН
- Назва банку
- Номер відділення банку
- Номер карти (при оплаті LIQPAY)
- Розрахунковий рахунок (р / рах. Повинен бути оформлений на фізичну особу)