Як зробити повернення

Запити на обмін/повернення без заповненої заяви до розгляду не приймаються!

 

 Заява про обмін/повернення товару належної якості

 Заява про прийом товару на розгляд

 Заява про прийом товару на ремонт

 

1. Повернення або обмін належного товару.

Повернення або обмін товару придбаного в welfare.ua здійснюється за правилами, регламентованими "Законом України про захист прав споживачів"

Щоб здійснити повернення Вам необхідно:

відправити нам електронного листа-заяву в довільній формі або Заяву про обмін/повернення товару належної якості

 на backcallwf@gmail.com

Повернення та обмін товару здійснюється за рахунок покупця.

Відправити повернення на відділення «Нова Пошта» (м. Київ, вул. М.Василенка, 2, відділення №6).
Одержувач ФОП Шабодас Зоя Іванівна, ЕДРПОУ 2711314827, тел. 073-212-84-45

Зв'язатися з нами за телефоном: 098-608-41-41; 099-608-41-41; 073-608-41-41

  

2. Повернення грошей

Для повернення грошових коштів по оплаченому / передплаченому замовленню, який був скасований, відправте нам лист-заяву в довільній формі на backcallwf@gmail.com

У листі вкажіть:

- ПІБ (повністю)

- Номер Вашого замовлення

- Суму повернення

Повернення здійснюється протягом 14 календарних днів щовівторка та щочетверга після отримання повернення нашими співробітниками.


Для повернення на банківський рахунок необхідно вказати:

- ПІБ власника рахунку

- IBAN

- ІПН

- Назва банку

- Номер відділення банку

- Номер карти (при оплаті LIQPAY)

- Розрахунковий рахунок (р / рах. Повинен бути оформлений на фізичну особу)

Напишіть нам