Як зробити повернення
Запити на обмін/повернення без заповненої заяви до розгляду не приймаються!
Заява про обмін/повернення товару належної якості
Заява про прийом товару на розгляд
Заява про прийом товару на ремонт
Як оформити повернення або обмін:
-
Напишіть нам Заяву про обмін/повернення товару належної якості у довільній формі (на email backcallwf@gmail.com або у Viber за номером +38 (099) 608-41-41).
-
Відправте товар через «Нову Пошту» послугою «Легке повернення».
-
Повернення та обмін здійснюється за рахунок покупця.
-
Для уточнень телефонуйте: +38 (044) 364-81-98.
Повернення коштів:
-
У листі вкажіть:
-
ПІБ
-
Номер замовлення
-
Суму повернення
-
Терміни: повернення коштів здійснюється протягом 14 календарних днів (щовівторка та щочетверга) після отримання товару.
Для перерахування коштів потрібно вказати:
-
ПІБ власника рахунку
-
IBAN, ІПН, назву та номер відділення банку
-
Номер картки (якщо оплата була через LIQPAY)
-
Розрахунковий рахунок (оформлений на фізичну особу)