Як зробити повернення

Гарантія швидкого повернення та обміну товару після отримання замовлення!!!

 

 Заява про обмін/повернення товару належної якості

 Заява про прийом товару на розгляд

 Заява про прийом товару на ремонт

 

 

1. Повернення або обмін належного товару.

Повернення або обмін товару придбаного в welfare.ua здійснюється за правилами, регламентованими "Законом України про захист прав споживачів"

Щоб здійснити повернення Вам необхідно:

  • відправити нам електронного листа-заяву в довільній формі або
     Заяву про обмін/повернення товару належної якості на backcallwf@gmail.com

  • Повернення та обмін товару здійснюється за рахунок покупця.

  • Відправити повернення на відділення «Нова Пошта» (м. Київ, вул. М.Василенка, 2, відділення №6). Одержувач ФОП "Гузовський Олексій", тел. 093 212-84-45

  • Зв'язатися з нами за телефоном: 098 608 41 41; 099 608 41 41; 073 608 41 41


 

 

2Повернення грошей

Для повернення грошових коштів по оплаченому / передплаченому замовленню, який був скасований, відправте нам лист-заяву в довільній формі на backcallwf@gmail.com

У листі вкажіть:

  • ПІБ (повністю)

  • Номер Вашого замовлення

  • Суму повернення

Можливе повернення коштів на банківський рахунок.

Повернення здійснюється протягом 14 календарних днів щовівторка та щочетверга після отримання повернення нашими співробітниками.


Для повернення на банківський рахунок необхідно вказати:

  • ПІБ власника рахунку

  • Номер картки

  • Назва банку

  • Номер подразделения банка

  • МФО

  • Кор/рахунок

  • Розрахунковий рахунок (р / рах. Повинен бути оформлений на фізичну особу)