Як зробити повернення

Запити на обмін/повернення без заповненої заяви до розгляду не приймаються!

 

 Заява про обмін/повернення товару належної якості

 Заява про прийом товару на розгляд

 Заява про прийом товару на ремонт

  

1. Повернення або обмін належного товару.

Повернення або обмін товару придбаного в welfare.ua здійснюється за правилами, регламентованими "Законом України про захист прав споживачів"

Щоб здійснити повернення Вам необхідно:

 на backcallwf@gmail.com
  • Повернення та обмін товару здійснюється за рахунок покупця.
  • Відправити повернення на відділення «Нова Пошта» (м. Київ, вул. М.Василенка, 2, відділення №6).
    Одержувач ФОП "Здепський О.Л.",
     ЕДРПОУ 3068414657, тел. 073-212-84-45
  • Зв'язатися з нами за телефоном: 098-608-41-41; 099-608-41-41; 073-608-41-41

  

2Повернення грошей

Для повернення грошових коштів по оплаченому / передплаченому замовленню, який був скасований, відправте нам лист-заяву в довільній формі на backcallwf@gmail.com

У листі вкажіть:

  • ПІБ (повністю)
  • Номер Вашого замовлення
  • Суму повернення


Повернення здійснюється протягом 14 календарних днів щовівторка та щочетверга після отримання повернення нашими співробітниками.


Для повернення на банківський рахунок необхідно вказати:

  • ПІБ власника рахунку
  • IBAN
  • ІПН
  • Назва банку
  • Номер відділення банку
  • Номер карти (при оплаті LIQPAY)
  • Розрахунковий рахунок (р / рах. Повинен бути оформлений на фізичну особу)