19.01.2024
Німецькі бренди взуття. Caprice: відчути легкість
Німецькі бренди взуття. Caprice: відчути легкість

Добротність – одна з основних рис, мабуть, усіх вироблених у Німеччині товарів. Що це означає на практиці? Якщо йдеться про взуття, то це чудова можливість просто забути про те, що сам ви взули. У всякому разі продукція бренду Caprice викликає саме такі відчуття. Пропонуємо більше дізнатися про секрети компанії та про те, що таке справді зручне жіноче взуття.

Прогулянка повітрям

Бренд Caprice входить до складу холдингу Wortmann, що вже півстоліття є одним з найбільших європейських виробників взуття. Над усіма колекціями бренду працюють німецькі дизайнери та модельєри, а виробництво та магазини розміщені у багатьох країнах по всьому світу.

Компанія позиціонує себе як сімейне виробництво, що базується на досвіді трьох поколінь взуттєвих майстрів. А цей досвід вивів два основні складники успіху: уважність до деталей і постійне вдосконалення.


Головну ідею Caprice описує фраза Walking on air, і метелик на логотипі гарно її підкреслює. Кросівки, босоніжки, черевики так добре сидять на нозі, що геть не відчуваються. А це стає можливим тому, що виробник не приносить комфорт у жертву модним тенденціям. Компанія дбає про зменшення навантаження на стопи, суглоби та хребет, а отже, турбується про здоров’я жінок в цілому.

Шкіряне взуття Caprice

На відміну від інших виробників, що широко використовують синтетичні матеріали, Caprice шиє взуття з натуральної шкіри, наппи, замші, нубуку. Це м’який, повітропроникний та довговічний матеріал – до того ж неймовірно красивий. Що ж до якості, то шкіру для виробництва закуповують у постачальників, сертифікованих Leather Working Group.

Не женучися за швидкою модою, дизайнери обирають для взуття базові кольори: чорний, білий, коричневий, сірий, бежевий. Але вони додають і більш актуальні відтінки, як-от синій, бордо, кольори металік. Нюанси також створюються завдяки зміні фактури поверхні. Наприклад, виробник відізвався на тренди з імітації шкіри рептилій та використання анімалістичних принтів.


Штучні матеріали застосовуються нечасто і в основному виконують декоративну функцію. Стопа, як правило, контактує з натуральною шкірою верху та устілки; у спортивному взутті устілка може бути текстильною (але технологічною).

Як утеплювач здебільшого використовується натуральне хутро, набагато рідше – штучне хутро.

При цьому бренд наголошує на екологічності власного виробництва. Для виготовлення взуття використовують безпечні матеріали та екологічно чисті ресурси, на заводах встановлюють сучасне водоочисне обладнання.

Технології

Однією з запатентованих знахідок Caprice є Antishokk. Особлива конструкція підборів поглинає удари, що позитивно позначається на стані суглобів. Прогулянка стає приємнішою та не викликає втоми.

Взуття з технологією Blue Grip можна впізнати за синіми вставками на підошві, що перешкоджають ковзанню. Попри те, що на такій підошві немає звичного протектора, вона утворює надійне зчеплення зі слизькою поверхнею.

Підошва Climotion приваблює іншою здатністю: пропускати повітря через шар зі спеціальною стільниковою будовою. Завдяки цьому підошва м’яка, добре адаптується до стопи та має ефект пам’яті. Вона працює як амортизатор і забезпечує вентиляцію ніг.


А от ще кілька інновацій, вартих уваги:

  • Airmotion – пружна порожниста устілка, яка, стискаючись та розпрямляючись, змушує повітря рухатись всередині взуття. Така устілка чудово працює зокрема у туфлях на підборах.
  • Memotion – устілка з ефектом пам’яті, що створює особливу підтримку для стопи та гасить удари.
  • Hands Free – оригінальна конструкція задників, завдяки якій кросівки чи лофери зручно взувати без допомоги рук або ложечки для взуття. Задники при цьому не зминаються та не втрачають форми.
  • Thermo – устілка з м’якою верхньою частиною та з термоалюмінієвим шаром знизу, що сприяє кращому утриманню тепла всередині черевиків чи ботильйонів.

Асортимент Caprice

Про взуття Caprice є упереджена думка, що воно швидше зручне, ніж трендове. Так, його навряд можна назвати гостромодним, проте виробник точно враховує тренди, які здатні протриматися не один рік.

Ми вже згадали вдале використання шкіри з нанесеним рептильним та анімалістичним малюнком. Поряд з тим використовується матеріал з імітацією потертостей або нерівномірного зафарбовування, що додає одночасно недбалості та лоску.

У нових колекціях увагу привертає розмаїття підошов: класичні, тракторні, з платформою й танкеткою. Цікавим є кольорові контрасти між верхньою частиною взуття та підошвою, а також поєднання елегантного верху та грубого низу.


В асортименті бренду є взуття практично на всі оказії та на всі пори року. Для літа створені балетки, босоніжки, сандалі, мюлі, туфлі, лофери різних фасонів. Для весни, осені та зими – челсі, черевики, ботильйони, чоботи на низькому ходу, з середніми та високими підборами. Здебільшого це практичні моделі, хоча їм також притаманні стильність та елегантність.

Окремо хочеться згадати лінійку кросівок. Це взуття не для спорту, а для міських прогулянок, яке добре поєднується з одягом у стилі кежуал. Для літа створено кросівки з перфорацією, для холодної пори – з утеплювачем.

Зазначимо, що у колекції бренду є взуття зі збільшеною повнотою, яке так зручно лягає на широкій стопі. Додатковий комфорт дарують м’які матеріали, еластичні вставки, елементи на ремінцях та липучках для регулювання ширини й підйому.